zna li netko
(prestaro za odgovor)
mate brate
2017-08-05 15:05:35 UTC
Zasto netko tamo po njuskalu nudi MBO sa 915g chipsetom ( single core)
za 320 kn ? Isto kao što jedan tamo lik za pokvarene HDDove od 160gb
traži 100kn po komadu?

---
Dario
2017-08-05 17:45:55 UTC
Post by mate brate
Zasto netko tamo po njuskalu nudi MBO sa 915g chipsetom ( single core)
za 320 kn ? Isto kao što jedan tamo lik za pokvarene HDDove od 160gb
traži 100kn po komadu?
---
Njuškalo, valjda radi prodaje.Evo imam 400Gb WD40000AAKS, otreso na pod
i klika. Možda nekom treba elektronika, prebaci svoj ram i spasi podatke.
--
Tražim korisnike, širim posao.
Hardware, software, erp, računovodstvo,
Čavrljanje gratis.
deev deev
ha ha to je sigurno lik "elektronika"
Bruno Babic
2017-08-07 09:45:00 UTC
Post by mate brate
Zasto netko tamo po njuskalu nudi MBO sa 915g chipsetom ( single core)
za 320 kn ? Isto kao što jedan tamo lik za pokvarene HDDove od 160gb
traži 100kn po komadu?
Ljudi se nadaju da ce naletjeti netko kome je sila, pa ce zaraditi na smecu.

Ja sam trazio za jedan stari projekt (DOS PC) ISA zvucnu karticu i
ponudio sam tipu 50 kn za nju, a on ce meni o tome kako cu ja od toga
napraviti jukebox i zaradjivati pa je neda ispod 200 kn.
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
Boris Vuletic
2017-08-07 15:57:45 UTC
Uh gdje si bio dok sam prodavao Sound Blaster 16 - na kraju sam ga dao u
zamjenu za efektivno puno manje nego što je bila isklična cijena od 50KN
na Njuškalu.
Bit će uskoro i jedan Sound Blaster 64 na prodaju...

Boris

P.S. Jel ima neki wikihow kako napraviti jukebox od starog ISA Sound
Blastera i na tome zaraditi - ja za ovo prvi put čujem?
[.Night.]
2017-08-07 12:18:24 UTC
Post by mate brate
Zasto netko tamo po njuskalu nudi MBO sa 915g chipsetom ( single core)
za 320 kn ? Isto kao što jedan tamo lik za pokvarene HDDove od 160gb
traži 100kn po komadu?
Klasa optimist rekao bih, ima punu garažu smeća i nada se da će nekome
biti silna potreba nabaviti točno određenu ploču radi popravka nekog
uređaja koji nije klasični PC, nego, recimo, CNC kontroler od 3000
eura.